معرفت فلسفی، سال سیزدهم، شماره سوم، پیاپی 51، بهار 1395، صفحات 107-127

    تأثیر آموزه توحید در اصول راهبردى علوم انسانى دستورى از منظر علامه طباطبائى

    نوع مقاله: 
    پژوهشی
    نویسندگان:
    ✍️ سیدمحمد معلمی / دانشجوی دکتری فلسفه مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) / s.mohamad.moalemi@gmail.com
    علی مصباح / دانشیار گروه فلسفه مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) / a-mesbah@qabas.net
    چکیده: 

    مبانى و پیش فرض هاى علوم انسانى از تأثیر بسزایى در علوم انسانى برخوردارند و در این میان مبانى دینى، و از جمله عقاید دینى، در اسلامى سازى علوم انسانى بسیار مؤثرند. در این مقاله به تأثیر آموزه توحید بر اصول راهبردى علوم انسانى دستورى از منظر علامه طباطبائى پرداخته ایم. براین اساس، ابتدا مراد خویش را از کلیدواژگان مقاله توضیح داده ایم و پس از آن، تأثیرگذارى آموزه توحید را در مبانى علوم انسانى به طور اجمال و در اصول توصیه گر علوم انسانى دستورى به طور تفصیلى پیگیرى کرده ایم.  

    Article data in English (انگلیسی)
    شیوه ارجاع به این مقاله: RIS Mendeley BibTeX APA MLA HARVARD VANCOUVER

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    معلمی، سیدمحمد، مصباح، علی.(1395) تأثیر آموزه توحید در اصول راهبردى علوم انسانى دستورى از منظر علامه طباطبائى. فصلنامه معرفت فلسفی، 13(3)، 107-127

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    سیدمحمد معلمی؛ علی مصباح."تأثیر آموزه توحید در اصول راهبردى علوم انسانى دستورى از منظر علامه طباطبائى". فصلنامه معرفت فلسفی، 13، 3، 1395، 107-127

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    معلمی، سیدمحمد، مصباح، علی.(1395) 'تأثیر آموزه توحید در اصول راهبردى علوم انسانى دستورى از منظر علامه طباطبائى'، فصلنامه معرفت فلسفی، 13(3), pp. 107-127

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    معلمی، سیدمحمد، مصباح، علی. تأثیر آموزه توحید در اصول راهبردى علوم انسانى دستورى از منظر علامه طباطبائى. معرفت فلسفی، 13, 1395؛ 13(3): 107-127